L’objectiu d’aquesta primera setmana ha estat principalment la coordinació amb la tutora de pràctiques, tot i que ja vam
tenir una reunió anterior. Aquest cop hem anat concretant més el projecte i em calendaritzat
les accions a desenvolupar. També he realitzat una reunió de coordinació amb tutors de
cicle de tercer d'ESO, que són els alumnes destinataris de l’acció. Així com la
reunió de coordinació amb la CAD. Per
valorar la necessitats intervenció i acordar definitivament el pla a
desenvolupar.
Ha sigut dificil poder calendaritzar tot el pràcticum, les
reunions amb la tutora, quadrar els dies de reunions amb els tutors i la
CAD, que a l’INS les tenen planificades els dimecres, i encara estem en procés
de planificar les sessions de pares. Les sessions amb els alumnes han esta més senzill de planificar, ja que es realitzen
els divendres amb les hores de tutoria. Tan sols hi ha hagut problema amb un grup de 3er, ja que la sessió de tutoria, es solapa amb un altre grup, així que en aquest no podré intervenir, però sí en la resta.
La rebuda del projecte per part dels tutors i de la CAD ha estat molt
positiva, i això m'ha agradat i, a la vegada m'ha fet sentir més convençuda de realitzar aquest projecte. Ells comparteixin la importància i la necessitat de treballar el tema dels
trasnstorns alimentaris en adolescents, i sobretot des de la CAD i
m’han donat idees sobre com enfocar les sessions de pares, que em fan una mica de
por... Ja veurem com va!