dijous, 25 d’abril del 2013

Observació sessions i avaluació continuada


Dimarts al matí, vam realitzar, amb la tutora de pràctiques,  la valoració de la última sessió amb alumnes, i també vaig acabar de preparar  la sessió amb pares que vaig dur a terme al vespre.

Respecte a l’avaluació de la sessió amb alumnes, la tutora comenta que va ser positiva. (vaig comentar les meves sensacions en l’anterior entrada).  Vam observar l’actitud dels alumnes, ja que ens interessa conèixer com responen a les sessions, i també observar algun possible cas d’anorèxia o bulímia, ja que també forma part de l’objectiu del programa, així com si hi ha alguna mancança en referència a l’autoestima. De moment, no creiem que hi hagi cap alumne amb indicis de trastorn, però sí un cas susceptible de patir-lo, es tracta d’una noia de 3er, que té problemes d’obessitat i a més, no  es troba del tot integrada al grup classe. Em estat valorant la seva actitud durant la realització de l’activitat i li costava força trobar adjectius positius sobre si mateixa, creiem que es necessari seguir observant com s’integra al grup,  evitant així possibles problemes de socialització més greus, ja que aquests a la llarga,  podrien comportar trastorns en alimentació, així com en altres aspectes de la vida de la noia. Comunicarem aquesta informació al tutor perquè col.labori en aquest cas, fent seguiment de la noia i realitzant activitats integradores a l’aula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada