Dimarts al vespre
vaig dur a terme la segona sessió amb pares, en aquest cas vaig iniciar la
sessió resolent consultes que van sorgir en la sessió anterior. Ja vaig
comentar que eren qüestions més tècniques que no vaig poder resoldre al moment.
Aprofito per comentar la següent reflexió: el psicopedagog a vegades sembla
pels professors i inclús pels familiars, la persona que té la vareta màgica per
resoldre totes les qüestions, i per tant tenim la responsabilitat, per una
banda de ser humils, reconèixer quan no sabem quelcom, i buscar la informació
on creiem més adequat per tal de que les nostres opinions siguin fonamentades,
i d’altra banda també en determinades ocasions, em de fomentar, sobretot en els
casos d’assessorament a professors, que ells mateixos siguin autònoms i cerquin
la informació, podent compartir-la després.
Bé, seguin amb la
sessió de pares, després de resoldre les qüestions inicials, vam fer una mica
de resum entre tots, de la sessió anterior. A continuació, la sessió va seguir
amb el visionat d’un power point amb informació sobre la influència dels
mitjans de comunicació en el desenvolupament dels trastorns alimentació, i
consell i recursos en cas de tenir un fill/a amb trastorn. (Es pot consultar el
power en aquest blog.)
Finament vaig
passar un qüestionari de satisfacció de les sessions dutes a terme amb els
pares.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada