Dimecres vaig
assistir a la reunió amb els tutors de cicle i a la reunió de la CAD. A la
reunió de tutors vaig comentar el cas de la nena de 3er que pateix obesitat. El
tutor ja havia advertit que es relaciona amb pocs companys però no semblava
preocupant. De tota manera, acordem que ho comentaré a la CAD i valorarem que fer.
A la reunió amb la
CAD, vaig comentar el cas de la nena. Hem decidit que de moment, demanarem al
tutor que demani als professors que observin amb quins companys es relaciona
més, si passa sola les hores d’esbarjo, si assisteix a les excursions escolars,
entre altres. També demanarem la informació sobre la família, amb la que compti
el tutor,(ja que com ja he comentat el tipus de família, i la manera de
relacionar-se, socialitzar-se així com la importància que donin a l’aspecte físic,
influència molt en el desenvolupament de trastorns alimentaris ) i més endavant es valorarà si cal
intervenir. D’altra banda, vagi
compartir com havia anat la sessió amb pares i alumnes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada